Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 30. januar 2013

Hvor er min lille baby

Min lille baby er blevet væk i løbet af en uge, jeg siger jer EN UGE!! Der er ingen, der har fortalt mig, at det går så stærkt... I onsdags kravlede Ofelia sine første skridt kun 7 måneder og 1 dag gammel. Synes det er vildt at hun allerede kan kravle. I dag fik jeg det første gang på film, det er som om hun ikke rigtig gider det, når mor sidder med kameraet. 
Er hun ikke dygtig, jeg er i hvert tilfælde STOLT!! Hun kan så meget nu. Hun kan trille både den ene og den anden vej, hun kan sætte sig op, hun kan lægge sig ned igen, hun kan KRAVLE og så kan hun REJSE sig op af ting!!! Er det ikke vildt?? Måske ikke for jer, men for kæresten og jeg er det stort :D

I dag har jeg også været nødt til at sætte den anden side på sengen. Vi havde til og med i går kun haft en side på tremmesengen, da den står klods op af vores seng. Det har været nemt at fiske lillepigen op af sengen og så over i vores, når hun skulle ammes om natten. Men nu må det nemme slutte, thi Ofelia kan selv komme op af tremmesengen og over i vores seng!! Og behøver jeg at sige at det gør forældrene utryg...
Ofelias seng


Ingen kommentarer:

Send en kommentar