Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 13. januar 2013

Sygdom

Herhjemme er bette-musen hårdt ramt.. Faktisk har hun siden i tirsdags haft lidt feber sådan on and off.. Men her til middag begyndte hun at have en lettere overfladisk vejrtrækning og temperaturen var på 38,7, så som den bekymrede mor jeg nu er, ringede jeg til lægevagten, og dommen er, at hun har en snært af astmatisk bronkitis vejrtrækning, som er en bivirkning af den luftvejsinfektion som hun har.. infektionen skal gerne være gået over af sig selv inden onsdag ellers skal vi kontakte lægen igen..
Det er så synd for min lille pusling. Hun har så svært ved at finde ro, og vejrtrækningen er strækt hæmmet af snot og slim. Så søvnen er virkelig truet for hvordan trækker man vejret når næsen er stoppet med snot og sutten er placeret i munden?!! Krydser fingre for, at hun snart bliver rask for ved virkelig ikke hvor længe mit moderhjerte kan holde til det her!!
Gid jeg kunne tage din smerte min lille skat<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar