Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 20. januar 2013

Hønsefødder

I fredags fik jeg et lille tip fra en veninde. Tippet lød på, at hønsefødder i Aalborg havde 60% på alt inklusiv en lækker Ver de terre flyvedragt i størrelse 1½ år. Det er jo skæbnen! Casper og jeg var ellers blevet enige om at vente til vinter med at købe overtøj. Meeen 60%!!! Det er jo vildt billigt. Så jeg ringede den søde ejer op og fik spurgt hende om hun ville lægge dragten til siden til lørdag morgen, så jeg lige kunne se den. Normalt lægger de ikke tilbudsvarer til side men fordi jeg kommer heeelt fra Hjørring ville hun meget gerne gøre det. Som hun sagde "det er jo trælst at køre så langt efter noget som måske ikke er der!!" Og kan kun give hende ret. 






Så mangler vi bare hue, vanter, halsedisse, vintersko og -støvler til vinteren 2013. Jeg drømmer lidt om at alle accessoriesene skal være sølvfarvet. Da det både passer til den berry-farvede flyverdragt og den sorte vinteranorak ;D
I morgen vil  jeg vise jer alle de fine tøjkøb jeg har gjort her i udsalgsperioden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar