Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 29. januar 2013

Gråvejr

Følelsen der fylder min krop lige nu er gråvejr, tristhed og bare en generel utilpashed.. ØV hvor jeg hader, at være i dårligt humør. Umiddelbart har jeg ikke noget som skulle gøre mig trist. Jeg har en dejlig familie, en dejlig datter, en dejlig kæreste, og en masse dejlige venner. Men alligevel har jeg en af de dage, hvor man bare ville ønsker sig langt væk. Måske man skulle shoppe tristheden væk, men nej det bliver man bare deprimeret over i morgen, når kontoen er i minus. ØV!!! for en ØV-dag.. Krydser fingre for jeg vågner op til en bedre dag i morgen. :D

2 kommentarer:

  1. Åh træls, med sådan en tilstand i kroppen :-( håber solen kommer frem i morgen, det trænger vi til det gir lidt ekstra på energi kontoen. Håber du får en dejlig dag i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :D Ja, det er super nedern følelse at have i kroppen, men heldigvis er det kun en dag jeg har i ny og næ. Man skal bare lære at acceptere at man ikke altid kan være lige lykkelig og glad, og det er svært, når man bare gerne vil være glad :D

      Slet