Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 6. februar 2013

Lille skat

I dag kl. 8:10 skal vi til ørelægen, vi har længe bemærket, at Ofelia tager sig til sit højre øre og, at hun bestemt ikke er glad for at ligge ned. Vi har haft hende ved lægen, men han kunne intet se, så vi har egentlig bare slået det hen med, at vi har en aktiv datter, der er blevet for "stor" til at ligge ned. Men eftersom flere har nævnt hendes ørenulleri og manglende evne til at ligge ned, har vi besluttet, at vi hellere vil være på den sikre side og så få tjekket hende ved en ørelæge. Så i går til middag ringede jeg til ørelægen og kun 20 timer efter har vi en tid. Det kan man da kalde service :D Jeg er virkelig spændt på om der er noget med hendes ører. Heldigvis får jeg allerede svar om 8 timer! Jeg håber, jeg kan vende tilbage med gode nyheder!

Godnat alle midnatslæsere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar