Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

lørdag den 16. februar 2013

Jamen..

det var jo nødigvendigt. Jeg er kommet til at shoppe lidt til Ofelia igen, ja sådan helt ubevist. Computeren og kortet gjorde det helt selv ;) Ofelias vintertøj til næste år var ellers købt, men Ofelia er lidt lille af sig, SÅ selvom hun til vinter er 1½ år og derfor burde bruge en størrelse 86, kan jeg godt frygte, at hun komme til bruge både en størrelse 80 og 86, for jakken skal jo nok bruges allerede midt efterår og helt frem til marts-april måned. Derfor var jeg jo nødt til at købe en jakke mere og, da jeg så blev tippet om at Mini A Ture har 70 % på overtøj så kunne jeg jo ikke lade være. Så til vinter har Ofelia både en sort i størrelse 86 og en rosa i størrelse 80. Så burde hun være dækket godt ind. Jeg synes det er vildt, at jeg kan købe en VerDeTerre flyverdragt og to Mini A Ture anorakker til stort set en anoraks pris (840 kroner). Jeg elsker UDSALG.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar