Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 31. december 2012

Træt med træt på.

Ja jeg burde jo sove ligesom alle andre gør.. Men jeg kan bare ikke, hvilket er typisk mig!! Så nu har jeg været ved at tage afsked med julen. Synes det er vildt hvad en måned med julepynt kan gøre. Det er hyggeligt meeen er nu glad for at få vores simpel look tilbage. I morgen eller i dag må det jo være... Er dagen igen booket op, først skal vi til fødselsdag Ofelia og jeg, Casper skal ikke med for han skal arbejde!! Så han kan tjene lidt penge til mor ;D (- shoppelysten skal jo styres) Og så skal vi ud om aftenen, hvor vi skal være 10 voksne og 7 børn sammen. Det bliver VIILDT!! Men håber dog at kunne vise jer julegaverne i morgen :D

Følg mig på instagram - vibekeelenahansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar