Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 4. december 2012

4: Ting du altid har på dig

Jeg er et sjuske-hoved, og derfor er det sjældent, at jeg altid har de samme ting med mig. Okay lige pt. ser man mig altid med en pusletaske, men det er også kun fordi, jeg har en skøn lille fe, som er med mig over alt, og hun skal i hvert tilfælde ikke mangle noget. Men foruden den er der kun EN ting som jeg ALTID har på mig! Man skulle tro, at det var en pung med et Dankort i, men nej!! Faktisk lægger mit Dankort altid i lommen på min jakke :/ Ups!! Og mobiltelefonen... Ja det er ligesom om, at den har ben. Den ligger i hvert tilfælde aldrig der, hvor jeg lå den sidst!!
Den ting jeg ALTID har på mig er en halskæde! Halskæden gav jeg til mig selv, da jeg blev student :D Normalt  giver jeg ikke mig selv smykker, men jeg havde fortjent den! 
Da jeg gik i 8.-9. klasse, fik jeg og mine forældre at vide, af min dansk lærer, at jeg ikke skulle regne med at blive student, for det var jeg simpelthen ikke god nok til!! Men ja 4. år efter (jeg tog lige et år på efterskole først) kom jeg ud med en flot rød hue på og med et gennemsnit i den bedre ende. Så halskæden blev købt som et evigt minde om, at jeg kan, hvad JEG vil - og ingen skal dømme mig på forhånd!!

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar