Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 4. december 2012

Sundhedsplejerskens tjek

I dag var vi i mødregruppe, det var sidste gang vi var samlet, hvor sundhedsplejersken også var der. NU kommer det til at foregå privat :) Det er helt klart også at foretrække for når det har været sammen med sundhedsplejersken har møderne foregået på sygehuset, og det er altså lige klinisk nok for mig. (Selvom jeg nu godt kan lide det enkle look!!)
Når sundhedsplejersken er med handler det mest om, hvor store børnene er? hvordan det går med maden?! sover de godt? osv.
Ofelia er i dag 5 måneder og 12 dage :D Og hun er blevet tyk, ej ikke tyk, men hun er ved at komme efter det!! Hun vejede i dag 6890 gram og var 67 cm lang!! Synes det er vildt at mit lille pus allerede er så STOR... Og så fik hun mega meget ros! For hun er godt med motorisk, og munden står hellere ikke stille :D
Prøv lige at se en gang.. (billederne blev taget lige inden hun blev lagt i seng, hvilket er grunden til den blege baby)
Haha det er sjov, her kan jeg jo lige stå og gynge frem og tilbage!!

Ofelia - Glædelig 4. december!!

Jeps hun står i kravleposition!! Mor er STOLT :D Sundhedsplejersken og de andre mødre mener, at hun snart kravler, men jeg tror, at der går et par måneder endnu - for jeg har en doven pige, som ved mor kommer når hun græder ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar