Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 17. september 2012

Sygdom

Livet som mor er hårdt, når man har en lille syg fe.. Ofelia har været sløj siden i torsdags, da det blev værre ringede vi til lægevagten fredag aften, ville de se os- NEJ.. Vi skulle ringe igen, hvis det blev værre.. Og det gjorde det, derfor ringede jeg søndag eftermiddag til lægevagten igen.. Den her gang fik jeg at vide, at det da bare var mavekneb.. Men kæresten og jeg var ikke helt trykke ved det, for Ofelia græder normalt ikke sådan, hvor det er skrig-gråd og så var diagnosen stillet over telefon :S.. Så imorges brugte jeg 1 1/2 time på at komme igennem til lægen, og hun ville gerne se Feamusen.. Lægens dom er lungebetændelse og muligvis noget på ørerne, men Ofelia ville ikke sidde stille, så hun ved det ikke med sikkerhed, men medicinen skulle tage begge dele..
Det var lige update, hvad der sker herhjemme.. Så når jeg ikke skriver er det fordi jeg koncenterer mig om min lille mus♥

3 kommentarer:

  1. Håber at medicinen hjælper lille Ofelia-pigen. Hun ønskes ihvertfald rigtig god bedring. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også!! Det ser allerede ud til at have hjulpet en del.. Ofelia har kun grædt voldsomt en gang i dag :D og hun har sovet forholdsvist godt..

      Slet
  2. Hvor dejligt at høre, det går bedre med Ofelia. :)

    SvarSlet