Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 3. september 2012

Mobilen og fotografen

Når man er uden mobil finder man lige pludselig ud af hvor meget man egentlig bruger den. Man er jo afhængig af lortet, eller det er jeg i hvert tilfælde. Jeg var så uheldig at tabe den nede i kælderen på betongulvet, da jeg greb ud efter Ofelia, der lavede et spjæt. Uden smartmobil = uden kontakt til verdenen!!
Nu skal jeg så finde ud af, om jeg vil lave mobilen, eller om der skal en ny til??!! Den beslutning må jeg vente med at tage, for jeg vil gerne se, hvad Apple kommer ud med af mobil her sidst på måneden. Måske det ender med, at jeg skifter min ELSKEDE samsung ud med en Iphone :/  Nogen der har haft både en iphone og en samsung galaxy s 2?? Hvorfor en var i mest glade for??
En død Samsung Galaxy S 2
I dag har vores lille fe været ved fotografen, og hun var bare så dygtig :D Glæder mig for viiildt til at se billederne på  tirsdag (ja i næste uge)!! - Fotografen har nemlig MEGET travlt, hvilket man jo godt kan forstå. Jeg kan kun anbefale Medine, som er den fantastiske fotograf, der har foreviget vores skønne datter, Ofelia <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar