Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

søndag den 15. april 2012

Hård og hyggelig weekend

Lørdag var vi til fødselsdag hos min venindes skønne søn, Johannes, som nu er 2 år.. Det var bare så hyggeligt, men også en noget lang dag - kan godt mærke jeg er gravid nu, og bliver hurtigere træt end hvad jeg er vant til, godt der kun er 5 uger til jeg går på barsel... :p 

Johannes og jeg morer os

Dagen i dag har været brugt hos min dejlige søs, hvor vi er gået igang med projekt babyseng.. - Sengen har været i familien i evigheder, hvilket godt kunne ses.. Så vi er gået igang med at slibe den helt ned :) - hvilket har vist sig at tage længere tid end vi lige havde regnet med, men pyt bare resultatet bliver derefter :p
Sengen havde vi egentlig tænkt skulle males hvid, men nu har vi fundet ud af at den er lavet af massiv eg.. Så nu står valget mellem at male den hvid eller at lakere den??



- Uhh det støver helt vildt...







- Og det var så det vi nåede på den i dag.. Glæder mig til at vise jer det færdige resultat inden længe <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar