Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

fredag den 27. april 2012

3. og sidste lægebesøg

Ja har i dag været til mit 3. og sidste lægebesøg, og det gik bare over alt forventning.. Vi snakkede kort om, hvorfor jeg skulle til ultralydskanning for nyresten.. - og ellers omhandlede lægebesøget det sædvanlige.. Og ja jeg er lige til UG med kryds og slange, og det samme er lillepigen..
Det bedste ved besøget var at blive vejet, ikke lige det man skulle tro, men jeg har kun taget 6,1 kg på. Og for første gang i graviditeten er det at være normalvægtig, og ikke have taget mere på blevet til en god ting.. Min læge syntes i hvert tilfælde, at det var super flot at jeg kun havde taget graviditeten på :D Så i stedet for at være ked af, at jeg ikke har taget mere på end jeg har, VIL jeg være super STOLT..
<3 32+4, 6,1 kg og en meget aktiv lille pige <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar