Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 11. april 2012

Moar elsker dig, men DET gør altså ondt..

Jeg kan egentlig godt forstå, at jeg hele tiden kan mærke lillepigen, når jeg slapper af.. Det lille pus kan jo næste ikke være derinde, hvis hun vejer ca.1600 gr. og er ca. 37 cm lang.. - Jeg ville i hvert tilfælde ikke synes om at have så lidt plads, og jeg vil da gøre alt i verden for at prøve at udvide mit hjem bare lidt mere.. Hvilket lillepigen da også gør et ihærdigt forsøg på, men hun tænker bare ikke lige over, at hver gang hun prøver at udvide hjemmet, gør det altså ondt på moar her.. Kan simpelthen krybe sammen af smerter, når lillepigen prøver at udvide lejligheden op ad..
- Så lille kære pige vil du ikke godt være sød at lade være med at prøve at udvide lejligheden op ad, for det gør afsindigt ondt, når du sparker mine ribben.. TAK lille skat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar