Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 14. november 2011

tur, retur og tur igen...

Jeg troede lige, at jeg endelig var sluppet af med min kvalme, men NEJ.. Så nu sidder jeg igen med kvalme i skoletiden og ville ønske at det bare ville forsvinde, eller i det mindste at klokken bliver 15.15 så jeg kan komme hjem under dynen og lave lektier til imorgen, hvilket der er rigeligt af..

Og ikke nok med jeg er præget af denne irriterende kvalme, har jeg siden sidste fredag døjet med en fod med en slem 2.grads forbrænding som der nu er gået betændelse i. Og det gør pisse ondt.. Det var faktisk så slemt at jeg natten til søndag var ved vagtlægen, da min fod var en stor klump, hvilket den stadigvæk er.. Men dette er sandsynligvis et godt tegn, da det med stor sandsynlighed er lymfevæske, som skal hjælpe med at hele brandsåret.. Men det kunne også være tegn på infektion så derfor skal  jeg være meget opmærksom røde streger og feber... 

Håber snart mit liv bliver lidt sjovere - med lidt mindre kvalme og lidt mindre smerte..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar