Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 15. november 2011

Hvorfor???

Er ved at blive sindssyg af at alle folk tror man skal flytte bare fordi man skal have en bebs.. Vi bor i en dejlig lejlighed, godt nok på 1. sal, men vi har egen opgang fælles have som vi kun deler med underboende som aldrig er der ude... Vores lejlighed er dejlig stor med et dejligt køkken, et okay stort badeværelse, en spisestue, en stue, en hems, et depotrum og et soveværelse, som vi har tænkt vi skal dele med barnet indtil VI synes det er nødvendigt at barnet skal have sit eget, og nå det en gang ske flytter vi op på hemsen eller finder et hus, men der kan jo gå lang tid før barnet er klar til at sove alene.. eller vi er klar til at undvære barnet om natten.. kan forestille mig at det give tryghed hele tiden at kunne høre barnet for så ved man at barnet trækker vejret, kunne kigge til barnet og mærke barnet.. når man sover sammen med barnet ved man hele tiden at barnet har det godt...
Endvidere er både kæreste og jeg enige om at vores barn IKKE skal have et værelse får bebsen er klar til at bruge det.. Jeg vil ikke sætte mit barn til at lege på værelset når det er lille.. Jeg vil være sammen med mit barn, se det lege og kunne snakke med det konstant.. Jeg vil ikke isolere mit barn.. Det skal være sammen med os i stue, spisestue, køkkenet og gangen... Jeg vil hellere rydde op en gang hver dag end at skulle have et rum, hvor barnet må rode.. Vores barn må RODE over alt..

VI HAR ALT SÅ HVORFOR SKULLE VI FLYTTE???

- og ikke nok med at vi har alt, men jeg ELSKER også vores hjem det er hyggeligt og rummeligt.. <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar