Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

lørdag den 26. november 2011

mega opdatering :D

Billederne i dette indlæg er slettet!


Min mave fra i dag, hvor jeg er 10+0. Glæder mig til maven bliver lidt større og til at kunne mærke babysmølfen muffe rundt <3 Ikke mindst til kvalmen forsvinder..

Mine indkøb fra igår fra Matas. Jeg skal jo i dag begynde at tage jern og så tænkte jeg det kunne være dejligt med lidt pleje til den voksende mave, som lige pt. er dejlig blød pga. af denne her fremragende creme, som ikke indeholder nogle skadelige stoffer..

Hjemmelavet guf.

Jeg elsker saltede mandler, dog i små mængder, og disse her hjemmelavede smager.. mums :) - det er min svigermors opskrift og mega nem at lave.. (opskriften følger senere)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar