Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 16. april 2013

Billig opbevaringsløsning

For et par uger siden købte jeg et par gamle grimme kasser fra Søstrene Grene. Kasserne skulle fungere som midlertidig opbevaring af Ofelia legetøj i stuen indtil de andre kasser bliver færdige ved autolakøren. Men der gik ikke lang tid før jeg kunne ser andre muligheder med kasserne. Ofelia har en tildens til at tage alt på vores sofaborde, hvilket betyder, at det mest brugte ord hurtigt bliver NEJ. Jeg gider ikke at bruge min tid på NEJ og negative vendinger. Kasserne blev hurtigt malet hvide, og nu har de en lidt anden funktion end oprindelig tænkt.  

Stuen før - ja der var ingenting på bordene pga. Feamusen

Søstrene Grene kasser nu på væggen.

Blade og HAY opbevaringskasse

Kay Bojesen "Ruth", opbevaringskasser fra Bloomingville,
gamle Carlsberg ølkasse og en rosa skål fra Ikea.

Det var forvandlingen og der er allerede en ny SG kasse på vej til væggen. Hvad synes i om det?
- Tænkte, at I måske også vil have lidt billeder af stuens modsatte hjørne.

ELSKER min Ikea hylde og Carlsberg kassen så HØJT.

Kähler lysehuse og et spøgelse, som far har fået af Feamusen for hans afsluttede uddannelse og 12 tal!

Normann kopper, som nu fungere som urtepotter og Kristian Vedel fuglen er ligeledes en gave fra Feamusen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar