Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

mandag den 4. marts 2013

Lekmer.dk

Snart fylder min lille guldklump 1 år, eller ja det er jo først om godt 3 måneder, men den første fødselsdag er noget helt specielt måske ikke for Ofelia, men for forældrene er det kæmpe stort :D Jeg kan slet ikke lade være med at planlægge hendes første fødselsdag. Lige nu er det mest temaet som driller mig. Jeg vil jo gerne have at festen skal være perfekt. Lekmer.dk har mange temaer. Minnie Mouse, Pippi og Prinsesser er blot nogen af temaerne, der kan danne rammen om den perfekt fødselsdagfest. Hvilket tema synes du bedst om?? Hvis det skal være et af Lekmer.dk's temamuligheder.

Da vi holdte barnedåb sidste år, valgte vi ikke at give en ønskeseddel, men jeg tror ved at til hendes fødselsdag skal der være en ønskeseddel, for vi blev konstant spurgt om, hvad vi ønskede os til hende, og det er altså svært at huske på alle de ønsker ;D - Der kommer helt sikkert noget for Lekmer.dk på Ofelias ønskeseddel. De har så meget fedt legetøj. Jeg har aldrig set så meget Brio legetøj i en butik. Jeg ELSKER Brio legetøj. Det er moderne og på samme tid retro. Og så vækker det barndomsminder, Brio hittede jo også den gang jeg var barn. Prøv en gang at se deres stilrene køkken, det passer ind i et hvert hjem. 

Hvad ville jeres børn ønske sig fra Lekmer.dk??

Indlægget bringes i samarbejde med Lekmer.dk - 
dette er dog stadig et udtryk for min egen mening. 

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar