Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 19. marts 2013

Kaos

Kender i det når alting bare fylder?? Sådan er det hjemme ved os lige nu!! Jeg skal jo snart starte på studiet igen, hvilket betyder min tid med Ofelia i fremtiden bliver mere begrænset, og derfor lader jeg også bare alting fylde herhjemme til fordel for tiden med min dejlige datter. Jeg vil komme til at savne at være på barsel!! Jeg vil komme til at savne tiden med min SKØNNE pige... ØV hvorfor skal barsel også være i en begrænset periode!! Hmmm måske man alligevel skulle overveje en baby mere?? Eiijjj det bliver sku ikke lige foreløbigt - jeg har jo ikke en gang sovet en hel nat siden lillepigen kom til verdenen!!! og mig som ELSKER at SOVE <3 <3

- Godnat alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar