Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 17. oktober 2012

Afhængig

At droppe de daglige sodavande lyder jo umiddelbart som en rigtig god idé, men ihh hvor jeg savner den hurtige energi og den vidunderlige smag :) Jeg har siden i torsdag kun drukket en sodavand fordi vi havde gæster lørdag aften - ja det er jo ikke fordi jeg aldrig må få sodavand, men det havde sgu taget lidt - okay meget overhånd.. At droppe det meste sukker og sodavand har gjort at jeg virkelig kan mærke, hvor afhængig jeg er - min krop skriger efter søde sager og så har jeg konstant hovedpine..
Jeg har besluttet, at sodavand som hovedregel IKKE hører til når jeg er alene!! Arggg mon det nu også holder i længden?? Jeg er jo en sukkernakoman :D

Published with Blogger-droid v2.0.8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar