Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 1. august 2012

Lejr :D

Jeps mor her er spejder - ikke lige det i havde regnet med ;) Jeg har været spejder hele mit liv, men må nu nok indrømme at det ikke ligefrem er spejderaktiviter vi laver mest af i vores gruppe - det er nu nok nærmere en hyggeklub ;D (Jeg kan aflive de fleste spejderfordomme så bare kom med dem :D)
Hvis man kender lidt til spejder, vil man vide, at det i år er første gang, at man holder en lejr for alle type spejder, både blå, gule og grønne.. - Og selvfølgelige skulle vi da med på den lejr. Vi var der dog kun fra torsdag til lørdag, og helt spejder var det ikke, da vi boede i campingvogn med køleskab, fryse og det hele :)
Her er lidt billeder derfra...








Jeps Ofelia har spejderuniform på :D

1 kommentar:

  1. Årh, jeg ville også gerne have med! Jeg har været blå spejder i tre år (og FDF'er da jeg var barn), så det er kun på ledermåden, men jeg havde glædet mig til den her lejr nærmest i tre år, jeg har været medlem i den her omgang :) Med med termin 24. juli så blev det ikke engang til et besøg, det var jo et stykke fra Århus, hvor vi bor :/

    SvarSlet