Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 7. juni 2012

Savn

Kender i det når man bare savner en helt vildt.. Så meget at ens hjerte bare ikke føles helt <3 Man mangler noget for at være hel, for at være glad og for at være tryg.. Det gør jeg lige nu.. Jeg mangler min kæreste, som er på lederkursus i Horsens.. Heldigvis kommer han hjem i morgen, men synes godt nok han har været væk længere alt for længe efter min smag.. På trods af han først tog af sted onsdag morgen kl. 7.. Jeg er afhængig af ham <3 - Han gør mig glad, gør mig tryg og ikke mindst får han mig til at føle mig hel..
<3 <3 ELSKER MIN KÆRESTE <3 <3
Så har det også været lidt mere nervepirrende at have ham af sted denne gang, da fødslen af lillepigen jo er lige oppe over - og han har ikke rigtig mulighed for bare at komme hjem, da det her kursus koster hans chef omkring 200.000 kr., tror jeg det var.. Er bare så glad for, at lillepigen ikke har meldt sin ankomst, imens han har været væk..- okay, hun kan jo godt nå det endnu, men det regner jeg bestemt ikke med.. (7-9-13)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar