Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

torsdag den 14. juni 2012

Pligter

Jeg burde virkelig give lejligheden er ordentlig omgang igang.. Men har det sidste døgn kun fået 3 timers afbrudt søvn og det er jeg begyndt at kunne mærke nu.. Men den dårlige samvittighed over ikke have fået støvsuget og vasket gulv som jeg ville have gjort i dag er kæmpe.. Men på trods af den manglende søvn har jeg da fået ordnet en del i dag - vi har fået købt ind til fødselsdagsfest lørdag og så har vi fået stillet vores spisebord ud til svigerforældrene så vi i morgen kan få dækket bord til de 23 familiemedlemmer som skal fejres os.. ;) Og så har jeg fået lavet en aftale med lillepigen, som går ud på at hun først må kommer onsdag eller derefter.. Håber virkelig hun overholder den.. For magter ikke hun kommer før.. Lørdag familiefødselsdag, søndag fylder kæresten 25 år og så skal vi til barnedåb, mandag skal jeg til jordemoder (og forhåbentlig slappe af) og tirsdag er det MIN fødselsdag ;) og med farer for at lyde egoistisk vil jeg altså virkelig gerne beholde min fødselsdag for mig selv - Elsker nemlig at blive fejret og have en hel dag som er min.. :D

Published with Blogger-droid v2.0.5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar