Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

tirsdag den 13. marts 2012

Maven..

Lillepigens hule er på billederne 26+0.. I dag er jeg 26+1 synes tiden går ufattelig langsom og alligevel hurtigt, for om blot 13 uger og 6 dage vil jeg ramme termin <3 og ikke nok med det er der kun 2 måneder og 8 dage til min barsel starter..
Jeg synes ikke det er så sjovt at være gravid længere.. Jeg har konstant halsbrand, trætheden er igen ved at forplante sig i min krop, og så har jeg del smerter i lænden, hvilket helt sikkert også er med til at påvirke trætheden i en negativ retning... Og som om det ikke var nok har jeg en del humørsvingninger, og det irriterer mig virkeligt - for kan ikke lide det de gør ved mig..  
MEN på trods af det, elsker jeg de små spark vores lille trold giver mig i løbet af dagen <3 Elsker tanken om, at jeg går rundt med vores lille guldklump under maveskindet..
<3 <3 ELSKER hende virkelig højt allerede <3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar