Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

onsdag den 14. marts 2012

En sommerdag i Marts..

Ja selv om det ikke er sommer endnu, føles det alligevel lidt sommerartigt udenfor.. Jeg har i hvert tilfælde brugt det mest af middagen ude på vores altan, hvor jeg rent faktisk svedte :p - godt nok havde jeg langærmet trøje og lange bukser på, men alligevel..
På altanen har jeg fået malet lidt - Undskyld ved godt man ikke må male, men tænkte med vandbaseret maling og så ude i det fri kan det ikke går helt galt.. (Men måske tager jeg fejl)

Her er min foreløbige sommerdag i billeder..












Det sidste billede er vores terrasse nede i haven (som lige pt. ser lidt tarvelig ud).. Men uuuhhhh, hvor jeg glæder mig til, at vores udlejer får sat stakit op igen, og til, at jeg lige får gjort terrassen sommerklar - overvejer lidt at jeg skal have syet nogle farverige puder til bænken samt fundet en dejlig dug.. :) Så kan jeg rigtig komme til at hygge mig dernede i min barsel...
p.s. skal nok vise jer billeder af terrassen, når overstående er gået i opfyldelse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar