Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

fredag den 20. januar 2012

Update et besøg ved lægen..


Har været ved lægen i dag, da han også gerne lige ville tjekke mig efter, at jeg havde været ved vagtlægen..

Fik besked på at holde mig i ro HELE weekenden, da det muligvis godt kunne være optakt til begyndende fødselsveer... Men min livmoderhals er der stadigvæk og den er ca. 3 cm lang- så helt slemt er det ikke.. Dog kunne det også bare være min livmoder, der udvider sig voldsomt meget.. Men jeg skulle ikke tøve med at ringe til lægen, hvis jeg fik smerter igen..
I dag var min urin ren, men skal have en tidlig glukosebelastning - allerede i næste uge :( øv øv..

Det bedste ved lægebesøget var, at jeg fik lov til at høre hjertelyd igen og den her gang i lang tid..- Det er virkelig skønt at høre at bebs har det godt.. Og så fik jeg lige bekræftet at jeg også lever ;) -hvis jeg da skulle være i tvivl..

En kort update fra mig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar