Så gammel er feen Ofelia

Lilypie First Birthday tickers

fredag den 30. september 2011

gaaaabb..

fuck jeg er smadret... min krop skriger efter søvn, men kan intet få.. For dagen i dag er præget af et meget stramt program.. øv..

Først skal jeg selvfølgelig være i skole og have lidt Markedsføring, og det er normalt ikke kedeligt, men lige i dag følger jeg at djævlen har været efter mig.. For allerede inden vi er startet kan jeg ikke koncentrere mig, der er alt for mange lyde, alt for mange mennesker og alt for mange informationer... Jeg vil hjem og sove..

Glæder mig til skolen er overstået i dag.. Men det er ikke en gang det hårde.. :( så skal jeg ud at finde tøj til imorgen hvor mine svigerforældre holder 50 års-fødselsdagsfest... derefter skal jeg ud at køre og som om det ikke var nok skal jeg hjælpe mine svigerforældre med at pynte op og dække bord.. AARRRGGG... STRESS...

Ja ud at køre skal jeg også og det er bestemt ikke frivilligt eller jo det er det jo.. Men jeg har ikke selv bestemt det skal være i dag... Men heldigvis er jeg snart færdigt med det kørekort og så kan jeg få min søvn igen... JUBIIII, dette bliver virkelig en glædes dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar